آرشیو دی ماه 1394

تنيس روي ميز ، كتاب آموزش تنيس روي ميز ، دانلود فيلم آموزش تنيس روي ميز ،آموزش پينگ پنگ

نحوه استعداد يابي در تنيس روي ميز

نحوه استعداد يابي در تنيس روي ميز

استعداديابي موضوعي است كه در دنياي ورزش اهميت ويژه اي دارد. شناسايي عوامل موفقيت راه را براي رسيدن به قله افتخار هموار مي كند. اين كه مشخص شود چه ويژگيهايي ورزشكاران معمولي را از ورزشكاران نخبه متمايز مي سازد كاري بس دشوار است كه موضوع پرداختن به استعداديابي را دشوار ساخته است. استعداديابي ورزشي، از نظر دانشمندان علوم ورزشي، راهي منطقي، كوتاه و مقرون به صرفه براي حضور موفقيت آميز ورزشكاران درصحنه هاي بين المللي است.

آموزش نحوه بدنسازي ورزشكاران تنيس روي ميز

آموزش نحوه بدنسازي ورزشكاران تنيس روي ميز

مراحل آماده سازي ورزشكاران تنيس روي ميز

مربيان زبده بايد قادر باشند تا با بينش علمي پنج مرحلة آماده سازي ورزشكار را برنامه‌ريزي نموده و رهبري كنند. پنج برنامة آماده سازي يك ورزشكار عبارتند از:
 
آماده سازي جسماني

 آماده سازي فني (تكنيكي)
 
آماده سازي ذهني شامل تاكتيك‌ها و استراتژي‌هاي گوناگون

 آماده سازي رواني
 
آماده سازي مسابقاتي

تصور مي‌رود آشنائي دقيق به نقش هريك از پنج بُعد آماده سازي ورزشكار راهنمائي براي سازمان دهي مربيگري ممتاز باشد.

بهترين كفش براي بازي تنيس روي ميز

بهترين كفش براي بازي تنيس روي ميز

نام محصول :     كفش SRS 66

نام شركت سازنده :     SUNROCK

نوع :     سالني(به غير از فوتسال)

گروه :     همه ورزشها
توضيحات :
كفش سان راك مدل 66 يكي از طرحهاي جديد شركت سان راك مي باشد كه به حركت هوا در داخل آن بسيار توجه شده و در آن راههايي براي عبور هوا تعبيه شده تا پاهاي شما بتواند نفس بكشد. داخل ان بسيار راحت و سبك مي باشد.

وسايل مورد نياز در بازي تنيس روي ميز

وسايل مورد نياز در بازي تنيس روي ميز

  ميز:

سطح روي ميز كه سطح بازي ناميده مي‌شود، بايد به صورت مستطيل بوده طول آن ۲/۷۴ متر و عرض آن ۱/۵۲۵ متر باشد. اين ميز كه در سطح افقي قرار مي‌گيرد بايد ۷۶ سانتيمتر از زمين ارتفاع داشته باشد. سطح موثر بازي كناره‌هاي عمودي ميز را در بر نخواهد گرفت.

آموزش قوانين تنيس روي ميز

آموزش قوانين تنيس روي ميز

پس از ضربهٔ سرويس كه مي‌بايست در نيمهٔ زمين فرد آغازگر بر زمين بخورد٫ در ضربه‌هاي بعدي توپ بايد فقط در نيمهٔ زمين طرف مقابل به زمين بخورد. دو نيمهٔ زمين با يك تور از هم جدا شده‌اند. اگر توپ در زمين حريف فرود نيايد يك امتياز به حريف اضافه مي‌شود و اگر توپ در زمين حريف فرود آيد و پس از آن حريف نتواند توپ را به زمين طرف مقابل بزند يك امتياز به فردي كه ضربه را زده افزودده مي‌شود.